fredag 31. mai 2013

Pile it up


Det er 31278 ting som skjer for tiden. Alt som normalt, altså. Hverken tanker eller hendelser rekker å feste seg i hjernen min før de blir erstattet av nye. Kravene fra skolen(e) er passe skyhøye. Det gikk bra på eksamen, though. Jeg overlevde. Så var det rett hjem for å (egentlig) pugge til årsprøver i norsk og nynorsk som var i dag, men det er mye gøyere å være ute med RK. Og å lese fanfiction, ihvertfall. For de som ikke vet hva det er, google it. Eller ikke. Jeg ble avhengig. 


Men Ting Tar Tid. Alt tar tid, og når det er så mye forskjellig, blir det travelt. Fremover har jeg prøvemuntlig i matte, et par prøver, dugnader, og masse skoleting på agendaen. Og med skoleting mener jeg selvfølgelig den fremtidige skolen min. Jeg må fikse visum, medisinske dokumenter, fagvalg og plasseringsprøver. Også må jeg prøve å finne stipender. Og skrive søknader til dem. Og jobbe. Og slutte å starte setningene mine med "og". Søtsj a bussi laif.

I sommer, though. Da skal jeg først på Skeive Dager (yay!), være frivillig med Natur og Ungdom (yay!), og reise til Danmark med hele mammafamilien (14 folk, hvorav seks er sju år gamle og nedover) som en del av hennes bursdagsgave (yay!). Jeg har lenge hatt planer om å lage en bucketlist, og jeg vet at da kommer både det å delta i en Prideparade og å være (frivillig) på en festival til å være rimelig høyt på listen. Så da kan jeg krysse av to punkter på listen før jeg engang har laget den. Hvis ikke det er win, vet ikke jeg altså.

File:San Francisco Pride Parade 2012-4.jpg
San Francisco Pride 2011. I wanna.  

Hove_Dagsprogram_13_1.jpg
Vet ikke enda hvilke dager jeg skal ha "skift", på NUs miljøstasjon, men er jeg excited? Ja!


 Jeg har skikkelig lyst til å ha noe viktig eller interessant å si, men; det kommer, baby, det kommer.


  



Bildecredit: her og her   
  




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar