fredag 10. mai 2013

Hola

Hei!
Ingrid. Hyggelig.

De neste to årene skal jeg studere IB, på en skole langt ute, vekk fra her jeg bor og har vokst opp (hele livet mitt). Det blir kult. I bloggen skal jeg skrive om hvordan det blir å reise ut av barndomshjemmet, i tillegg til andre (muligens usaklige/veldig viktige) ting. Ehem.

Jeg har en ting jeg gjør med blogger jeg liker; jeg blar ned til det gamleste i arkivet og leser hele bloggen i kronologisk rekkefølge. Hvis noen gjør som meg, og jeg har skrevet masse blogger etter det her, og du faktisk syntes bloggen min var bra nok til å gjøre det: I applaud you.

Det var egentlig en digresjon men jeg følte det måtte bli sagt. Så vet dere det. Men så har jeg hørt at man bruker å legge til bilder i alle bloggene sine, så her får dere et bilde av den største Nerden jeg noensinne har sett (og spist). Den var skikkelig god forresten. Nerder er som regel det.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar