mandag 13. mai 2013

Nedtelling

Igår passerte jeg det tosifrede merket - altså dagen der antallet dager før jeg sitter på flyet til Phoenix har kun to siffer.
98 dager. Wow. 
VVS
Skolen jeg skal gå på i de neste to årene heter Verde Valley School og ligger i Sedona, som er litt over en times kjøring fra Phoenix i Arizona. Det er en internatskole som tilbyr International Baccaulerate, og det er litt kult. Bare litt. Bare nok til å få meg til å løpe rundt huset mens jeg veiver med armene og gauler i pur begeistring.
Kanskje jeg skal lage en separat post om IB, siden det, blant folk jeg har snakket med, har vært et ganske fremmed konsept. Kort sagt betyr det internasjonal videregående. Sort of.
Her kan du få mer utfyllende informasjon om VVS og IB på nettsidene deres. Koblingene åpnes i en ny fane forresten, jeg synes det er så irriterende når man mister siden man var på hvis man trykker på en kobling.

Jeg var forresten ute og tok bilder igår - dette er det jeg reiser fra. 

Sjøen er så nærme veien at det har kommet et ekkelt lag med sand på toppen... Yay biler. 

Nå skal jeg se den nyeste episoden av Once Upon a Time - me bloggast! (Eller er det me bloggest?) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar