mandag 12. august 2013

Oisann!

Der gikk det visst en måned siden siste innlegg. Det var virkelig ikke meningen. Men vil dere høre unnskyldningene? (Og alle svarte JA!) Dere skjønner, først var jeg på ferie, og slo ikke på pcen en eneste gang, Så kom jeg hjem, men hadde ikke internett. Da internettet endelig var på plass, ble jeg syk.. Så sånn er dét.

Men! På en måned har jeg rukket å gjøre masse stuff. Først var jeg i Danmark, som nevnt, og så har jeg rukket både å ha bursdag og å få visum (som kom fem dager etter jeg var på ambassaden - tommel opp). Jeg og mamma har vært på blåbærtur, og vært med søsknene mine på moltetur. Men hvor kan jeg ikke si noe om, for vi fant faktisk litt molte der og da er det superhemmelig. Seriously. I tillegg har antallet dager til jeg reiser rukket å krype ned til fem... I mean what. Jeg har fortsatt et tjuetalls ting som må gjøres før jeg drar, men dette tar jeg med full kontroll. Jeg drar jo ikke før på lørdag. Pakkingen har jeg faktisk nesten kommet i gang med så må være litt stolt av det. Vurderer sterkt å kjøpe ekstra kolli... Men får se på onsdag. I morgen (i dag) reiser jeg til byen for å kjøpe skrivebordlampe med LED. Det må jeg ha med meg.

Har kanskje noen bilder, da.. Kanskje. Heh.

Må bare beklage for at de er uredigerte - er ikke lenger elev i STFK så har ikke gratis Photoshop på pcen *sukk*.

Var på nattåpent og kjøpte masse stuff så nå er jeg superklar til å dra! Yay!

I Danmark var det litt idyllisk. Bittelitt.


Det var også billig Arizonate! Woop!


Jeg pyntet meg skikkelig på bursdagen min - var jeg ikke fin?


Fikk londongave av Maren. <3

På bursdagen min bestemte jeg meg for å la Lana Parrilla være på kalenderen min fordi jeg kunne - jeg hadde jo bursdag! Så bare ble det sånn i ei stund. kilde


Se så mye blåbær vi plukket..


Millern er en smule søt av og til. Hjerte.



Masse lerve. Jeg er litt trøtt forresten, det er litt sent. 



  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar